2 Aralık 2017 Cumartesi

MİM 7 | YENİ BİR YAKLAŞIRKEN

Herkese merhaba uzun zamandır mimlere katılmadığımı fark ettim ve bende bir mim başlatmak istedim hazır yeni yılda yaklaşıyorken neden bununla ilgili olmasın dedim ve hemen düzenledim ☺Sizlere sorum Yeni yılda hayatınızla ilgili neleri düzene sokmak istersiniz ve hangi hayallerinizi gerçekleştirmek için adımlarda bulunursunuz ? kendinizin farkına varacağınız ve belkide bu sayede hayallerinizi gerçekleştirmek için planlar içine gireceğiniz bir mim olur sizler için ❤ 
Benim mimlemek istediğim bloglar aşağıda ☺
Cevapları merakla bekliyorum ve tabiki yazımı okuyan herkes mime davetlidir yaptığınızda link olarak yorum bırakırsanız severek okumaya gelirim cevaplarınızı 💕


Benim cevaplarıma gelecek olursak İlk olarak hayatımda düzene sokmak istediğim şeylerden başlayayım biraz fazlaca çünkü 😊
2018 yılı olarak düşündüğümde bu yıl diğerlerine göre daha düzenli bir şekilde kitap okumaya devam etmek istiyorum böylelikle hedeflediğim yerlere gelmek daha kolay olacak benim için sonrasında sosyal ilişkiler açısından daha mesafeli olmak ve böylelikle kendimi korumaya almak istiyorum tecrübemle bizzat sabit fazla iyi niyet suistimale dönüşüyor 😔 hayatımı düzene sokmak için günlerimi programlamayı en çok istiyorum aslında ama maalesef bu bende pek mümkün olmuyor bu yılda böyle devam edecek gibi 

Gelelim ikinci soruya Hangi hayallerimi gerçekleştirmek için bir adımda bulunacağım ? gerçekleşmesini en çok istediğim hayalim Dgs ile Lisansa geçmek olduğu için ilk adımım bu alanda tabiki sonrasında alanımla ilgili kongrelere katılmak istiyorum ve bunun için 2018 kongrelerini takip edip bunlara katılmakta ikinci adımım olur şuan aklıma gelmeyen bir sürü şey tabiki vardır ama şimdilik bu kadar sizlerden gelecek olan cevaplarıda sabırsızlıkla bekliyorum 😊 Yorum kısmına link olarak bırakırsanız severek okurum 😊 Kendinize iyi bakın herkese kocaman sevgiler 💗

24 yorum:

  1. Umarım planlarınızı istediğiniz gibi gerçekleştirirsiniz :)
    Ben bu mim etkinliğini çok sevdim ve sizde herkes davetlidir deyince hemen yazmak istedim.

    https://buyuklutuf.blogspot.com.tr/2017/12/yeni-yl-planlarm-mim.html

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar kısa sürede geri dönüş yapıp cevapladığınız için teşekkür ederim 😇 umarım sizinde planlarınız dilediğiniz gibi gerçekleşir

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık güzel bir mim olmuş :) Ve umarım bu hedefler güzel şekilde gerçekleşir..
    Biraz kararsızım ama yapılması da keyifli olacağa benziyor.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm 💜 umarım gerçekleşirler 😊 sizde yapın lütfen okumak için sabırsızlanıyorum 😍

      Sil
    2. Bu arada linkini bırakmayı unutmayın 😘

      Sil
  4. Umarım bütün istek ve planlarınıx gerçekleşir :) güzel bir mim olmuş :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım çok teşekkür ederim 💜🙏 bende sizin planlarınızı ve isteklerini okumayı çok isterim 😍 dilerseniz buraya link bırakabilirsiniz 🎀

      Sil
    2. İnşallah yazmaya çalışacagım :) teşekkürler :)

      Sil
  5. fırsatım olursa yarın yapacagım plan lısteme ekledım :) uzun zamandır mim yapmıyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim keyifle okuyacağım o halde 💜 Linkini buraya bırakmayı unutmayın 🙏💜

      Sil
  6. Allah gönlüne göre versin. Sosyal ilişkiler konusunda haklısın. Özellikle işyerinde mesafe önemli. Kimin nereden vuracağı belli olmuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim 🙏💙 maalesef bende tecrübeledikce anlıyorum mesafenin önemini 😔 sizinde hedeflerinizi planlarınızı okumayı çok isterim açıkcası 😊 eğer yapmaya karar verirseniz linkinizi bekliyorum 🙏 keyifle okurum 😘

      Sil
  7. Sevgili Betül, tüm isteklerinin gerçekleşmesi dileklerimle. Nazik davetine bir şiirle karşılık vermek istedim. Sevgi ve selamlarımla:)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim 💜🙏 katılımınız ve içtenliğiniz için 💕 blogunuzu okumak için hemen ziyaret ettim ve gerçekten çok hoş bir üslupla dile getirmişsiniz dileklerinizi ❤ umarım sizinde tüm dilekleriniz gerçekleşir 💜 bendende size kucak dolusu sevgiler 💜

    YanıtlaSil
  9. İnşallah ben de yüksek lisansa başlamak ya da bu konuda bir adım atmak istiyorum ... blog keşif etkinliğinden geliyorum, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldiniz 💜 umarım istekleriniz gerçekleşir 🙏 bende hemen geliyorum blogunuza merak ettim 💕

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar betül hanım mimleme etkinliğiniz görünce bende katılmak istedim bu katıldığım 2.mim etkinliği oldu sizi davet ediyorum okumanız için iyi günler iyi çalışmalar
    http://jdsezer.blogspot.com/2017/12/2018-mimleme-etkinligine-katldm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) öncelikle geç cevap yazdığım için kusura bakmayın lütfen sonrasında katılımınız için çok teşekkür ederim :) hemen blogunuza geliyorum okumak için :)

      Sil
    2. Estağfurullah Betül hanım mim etkinliğinize katılmak benim için bir zevkti umarım ilerleyen zamanlarda çeşitli etkinliklerinizde yer almak isterim başarılarınızın devamını dilerim iyi çalışmalar blog ziyaretinin için teşekkür ederim.

      Sil
    3. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim 🙏 başka etkinliklerde görüşmek üzere 👐

      Sil
  12. hımmm en önemlisi lisans bence hadi bu olsuuuun :) ben de huzur istiyom valla işteeeee hepimize ve ülkemize ve herkese iş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en büyük isteğim şuan lisans zaten inşaalah başarabilirim teşekkür ederim güzel dileğin için 🙏💜 seninde huzurun hiç eksilmez hep artar umarım 🙏💜 ülke olarakta huzura ereceğimiz günler olur umarım 😇

      Sil
  13. Umarım dileğiniz arzunuz gerçekleşir. :D

    YanıtlaSil