10 Ekim 2017 Salı

YENİ BİR KİTAP ; KORKMA İYİ BİR ANNESİN ( DOÇ. DR. SANİYE BENCİK KANGAL)

Merhabalarr☺nasılsınız ? umarım iyisinizdir bugün sizlerle inanılmaz güler yüzlü gözlerinin içi gülen şahsen örnek almaya çalıştığım bir insandan ve onun henüz yeni çıkmış kitabından bahsedeceğim aşağıda resmini gördüğünüzde bana hak vereceksiniz ve sizde pozitif etkinin alanına gireceksiniz 😍

 Doç. Dr. Saniye Bencik Kangal instagramda ise Akademisyen Anne kendisi Hacettepe Çocuk Gelişimi Bölümü Öğretim Üyesi ben instagram sayesinde tanıştım sizlerde dilerseniz buradan instagram adresine ulaşabilirsiniz ☺Gelelim kitabın içeriğine kitap Elma yayınevinden çıktı ve şuan isminize özel imzalı şekilde ön  satışta yayınevinin sitesine buradan ulaşabilirsiniz.Elma Yayınevin'den alıntıladığım tanıtım yazısı da bu şekilde

Kim şu en iyi anne dediğimiz kişi?


Bebeğini hiç ağlatmayan mı?
Çocuğu yemek seçmeyen anne mi en mükemmel, sabaha kadar deliksiz uyuyan mı?
Buldum! Çocuğunu tam on sekiz aylıkken tuvalete alıştıran anne olmalı en mükemmeli!
Belki de hiç TV izlettirmeyendir en iyisi.
Sence kim bu en iyi anne? Kim biliyor musun? Okuyup görelim bakalım kimmiş…

Diyerek başlıyor kitabına Doç. Dr. Saniye Bencik Kangal… Hepimizin Akademisyen Anne diye tanıdığı bir anne o. Çocuk sahibi olmak isteyenlere, annelere, anne olacaklara, aslında çocuk ve sevgiyle işi olan herkese sesleniyor kitabında.

Korkma! İyi Bir Annesin sizin de tüm endişelerinizi alıp götürecek… Anne olmakla ilgili her şey bu kitapta… 

Kitabın Arka Kapak yazısı şu şekilde; 
"Sevgili anne! Sırtına elimi koyup eğilip gözlerinin içine bakmak istiyorum. Gözlerinin içine baka baka “yalnız değilsin, bak hepimiz aynı yollardan geçiyoruz, hepimiz benzer şeyleri hissediyoruz” demek istiyorum.
İşte bu kitap sırtındaki elim, gözlerinin içine bakan gözlerim.
Ve elim elinde, gözlerim gözlerinde, yürekten ta derinlerden bir yerden diyorum ki;
KORKMA İYİ BİR ANNESİN"

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet öncelikle adı güzel bir etki uyandırıyor :) arka kapak yazısını ve tanıtım yazısını okuduktan sonra evet bu kitabı okumalıyım diyorsunuz :)

      Sil
  2. Kendisini takip ediyorum...enerjisi ve pozitif tavırlarıyla gerçekten annelere moral veriyor:) Yolu açık olsun inşallah, kitabın da okuru bol olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle sadece annelere değil ben bile güne güzel başlıyorum yazdıklarıyla 😊 çok değerli bir insan umarım daim olur 😘

    YanıtlaSil
  4. Saniye Hanım'ın sıkı bir takipçisiyim. Kitabını gördüğümde yazınızı okumadan edemedim. Gerçekten pozitif ve ışıl ışıl bir insan o. Kitabını da imzalı satın almayı başarmıştım ve çok mutlu olmuştum :) Emeğinize sağlık, keyifle okudum.

    YanıtlaSil