24 Mart 2017 Cuma

KATILIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ANKETİM SONA ERMİŞTİR

Merhabalar herkese iyi akşamlar bildiğiniz üzere bir anket yayınlamıştım ve katılımınız için sizlere ricada bulunmuştum.Ankette severek takip ettiğiniz görüşlerine saygı duyduğunuz yazarları sormuştum seçenek olarakta Adem Güneş Haluk Yavuzer Doğan Cüceloğlu Ali Çankırılı Üstün Dökmen ve Diğer seçenekleri vardı.Toplamda 26 kişinin katılımıyla gerçekleşti anket katılım olarak sayı düşük olduğu için istediğim sonucu alamadım açıkcası ama öz eleştiri yapmak gerekirse anketimde eksiklikler vardı örneğin birden fazla kişiye oy kullanma seçeneği bırakmamıştım buda katılım sayısını düşürdü ve diğer seçeneğini işaretlemeye ittiği için sağlıklı bir sonuç alamadım yayınladığım ilk anketti eksiklerimi fark ettim diğer anketleri daha eksiksiz bir şekilde hazırlarım umarım tekrardan katılan herkese teşekkür ediyorum eksiklerimin farkına varmamda bana yol gösteren Halil Gönül'e ayrıca teşekkür ediyorum  gelelim anketin sonucuna
Doğan Cüceloğlu diyen 12 kişi yani %46 Haluk Yavuzer diyen 1 kişi yani%3 Üstün Dökmen diyen 4 kişi yani %15 Diğer seçeneğini işaretleyen 9 kişi yani %34 Adem Güneş ve Ali Çankırılı için oy kullanan kişi olmamış yani sonuç olarak %46 ile Doğan Cüceloğlu en çok oy alan hocamız olmuştur.Tabi ki diğer hocalarımızda kendi alanlarında uzman kişiler benimde severek takip ettiğim kişiler fakat ağırlık olarak Doğan Cüceloğlu hocamız için oy kullanılmış.Peki kısaca kimdir Doğan Cüceloğlu hemen bahsedeyim Mersin'in Silifke ilçesinde 11 çocuklu bir ailenin 11. çocuğu olarak dünyaya gelmiş ve ortaokulu orada bitirmiştir. Ankara ve Kırklareli'de liseyi bitirip İstanbul Üniversitesi Psikoloji bölümünden mezun olmuştur. ABD'de Illinois Üniversitesi'nde Bilişsel Psikoloji doktorasını yaρmıştır. 1996'dan bu yana Türkiye'de üniversite öğrencilerine, öğretmenlere, anababalara ve işadamlarına yönelik seminerler, konferanslar ve atölye çalışmaları düzenlemektedir.Başlıca Kitapları İnsan İnsana,  İnsan ve Davranışı,  İçimizdeki Çocuk,  İyi Düşün Doğru Karar Ver,  Yetişkin Çocuklar, İçimizdeki Biz,  Savaşçı,  ‘Keşke’siz Bir Yaşam İçin İletişim,  ‘Mış Gibi’ Yaşamlar,  Başarıya Götüren Aile, Bir Kadın Bir Ses

4 yorum:

  1. İstediğiniz sonuca ulaşamamanız beni de üzdü ama, maalesef yaşam denilen şey deneyimlerden ibaret. Teşekkürünüze değecek pek bir şey yapmadım ama gene de teşekkür ederim nazik davranışınız ve iyi niyetiniz için. Mesleğinizde ve çalışmalarınızda başarılar dilerim. Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek dediginiz gibi deneyim oldu benim icin yapmasaydım eger bu konuda bir deneyim kazanamamış olacaktım 😊

      Sil