12 Mart 2017 Pazar

ARAMIZDA YENİ BİR BLOGGER ARKADAŞIMIZ VAR

Herkese merhaba☺blogumu yazmaya başladığım ilk günleri hatırlıyorum gerçi çok uzun bir süre olmadı ama yinede tecrübesizdim öğrenmem gereken çok şey vardı yardıma ihtiyacım vardı en önemlisi beni destekleyen insanlara ihtiyacım vardı bu süreçte Şeyda'nın bana olan desteğini es geçemem tabi ki buradan tekrardan teşekkür ediyorum kendisine 😍 işte bugün ki yazımda size tamda benim gibi olan bir arkadaşımdan bahsetmek istiyorum henüz acemi sayılır öğrenmesi gereken çok şey var ve dediğim gibi en önemlisi sizin gibi yüreği güzel insanların desteğine ihtiyacı var  ben çok iyi yerlere geleceğine eminim çok güzel paylaşımlarla karşımızda olacak ☺blogu kitaplar üzerine kitap tanıtımları, analizleri yapıyor kitapların dünyasına dair her şeyden bahsediyor yani bahsedecek demem daha doğru sanırım ☺evet gelelim kim olduğuna blogunun adı KİTAPGRAF kendisine buradan ulaşabilirsiniz.Ben ilk yazdığımda göstermiş olduğunuz destek sayesinde şimdi daha çok kendime güvenerek yazıyorum.Destek vereceğinizden eminim görüş ve önerilerinizi heyecanla bekliyor kendisi ☺Bir insanın hayallerine ortak olmak ürettiklerine değer vermek bizden bir şey eksiltmez ama inanın çok şey katar herkese sevgiler ☺

23 yorum:

  1. Hemen bir kahve içmeye gittim arkadaşınıza.Güzel bir başlangıçla karşılaştım.Tanışmamıza sebep olduğunuz için teşekkür ederim.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 sizin duyarlı olmanız değer verip ziyaret etmeniz büyük mutluluk bizim için 😘

      Sil
  2. Hemen destek olalım umarım bir sürü yeni blogger arkadaşımız olur =)

    YanıtlaSil
  3. Uçuyorum canmmm 😃 bu arada yeni temani görmedim sanma.Güle güle kullan 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm 😘😘😘 bana destek olanlardan biride sensin bayılıyorum samimiyetine 😊

      Sil
    2. O nasil söz canm 😃 seveni severim ben 🌼😘😘😘

      Sil
  4. Yeni bloglara destek olmak yeni şeyler öğrenmek demek paylaşımın iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle aynı fikirdeyim sizinle 😊 yorumunuz için tesekkürler

      Sil
  5. Tabii ki de tahmin ettiğim gibi tatlı bir kızım daha oldu. Her çocuk hayata onlarla yeniden doğmak gibidir. Allah bağışlasın evlatlarınızı. Taze blogger arkadaşımıza gidelim, bir hoş geldin diyelim. Vesile olduğun için teşekkürler kızım. Bir gün bloğunu iyice incelerim. Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ablacım 😘 o kadar memnun ettiniz ki beni kızım diyerek blogumu inceleyecek olmanizda çok mutlu etti beni 😊 henüz üniversitedeyim her bir öğrencim ayrı bir dünya gercekten

      Sil
  6. Canım benım betulcum ne demk yaa. Ben sarece elımden gelenı yapmaya calıstım. Sende ogrendıgınde senden yardım ısteyenlere yardım et dıye 😊Basarılı ol dıye, buralar cok guzel sende bu guzellıkten vazgecme faydalan duye.. Ve elh boyle ee oldu. Sımdı de sen ne guzel ınsanlara yardım edıuorsun opuyorum canım.. Bende bu arkadası sayfam da paylasacagım emın olabılırsın 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin olabilirsin canım 😘 elimden geldiğince bende yardım edeceğim herkese

      Sil
  7. hemen takibe aldım canım teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim desteğiniz için 😊

      Sil
  8. Aramıza yeni bir blogger arkadaşımızı kazandırdığın için teşekkür ederim:) Hemen takibe alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben teşekkür ederim desteğin için :)

      Sil
  9. hem sizi hem de kendisini yeni keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  10. Ne mutlu bana o zaman :) hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  11. Həmən ziyarət edəcəm. Yeni bloqa dəstək olmaq çox gözəl bir davranışdır. Təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl desteğiniz için 😘

      Sil