16 Ocak 2017 Pazartesi

MİM 2 / ÇOCUKLUĞUMUZA DAİR


Bugün ilk defa gerçekleştireceğim mim etkinliğiyle karşınızdayım☺daha önce bir kez Şeyda'nın Günlüğü tarafından mimlenmiştim 2017'ye dair hayallerimden bahsetmiştim şimdi ben bir mim gerçekleştirmek istiyorum işte sorularım;



1)Çocukluğunuzda en çok severek oynadığınız oyun neydi?


Benim ki hiç şüphesi doktorculuktu ☺ben sürekli doktor olup anneme iğne yapardım bide teselli ederdim onu korkma hiç acımayacak diye ☺Sanırım bu oyunu tercih etmemde ki en büyük etken sık hastalanmam sonucu hep iğne olmak zorunda kalmamdı 


2)Çocukluğunuzda en çok hayal ettiğiniz şey neydi?


Benim oyuncak bir köpeğim vardı en çok onu robota çevirmek için bir şeyler keşfetmek isterdim yürüsün konuşsun isterdim ☺


3)Klasik büyüyünce ne olacaksın sorusuna cevabınız neydi?


Ben bu soruyu hep öğretmen olarak cevaplardım.Çocukluk hayalimdi yani öğretmen olmak inşallah hayalimi gerçekleştirdiğim günlerde gelecek bende kendi öğrencilerime soracağım büyüyünce ne olmak istersin diye.


Evet sorulara benim cevaplarım bunlar ☺

Mimlediklerim ise
Mayıs Yağmuru
Annesi'nin Prensesi
Şeyda'nın Günlüğü
Fatoş Avunduk
Büşra Gürbüz



9 yorum:

  1. Teşekkür ederim mimlenme için 😃 Tamda yorum yazcaktım aşağıda ismimi gördüm.Farkındamısın aynı anda 3 şey olmak istiyormuşsun.Bu çok ilgimi çekti 😃 Ama sonuncusuna baya bir yaklaşmışsın.Olursun inşllah 😃

    YanıtlaSil
  2. Ne demek :) aslında doktorculuk oyununun sebebi sık hastalandığım için iğne olmak zorunda kalıyordum hep ve bu esnada annem hep teselli ederdi beni sanırım aynı duyguları onunda yaşamasını istediğim için :) Hepsi farklı dönemlerdeki hayallerim isteklerim :) Ama hala öğretmen olmak istiyorum inşallah da olurum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bu harika bir mim.olmusss 👏 Yarina hemen yapip yayinliyorum. Tum mimlerde mimlenmeyi bekliyorumm:) sakin beni unutma.
    Bu mimde de beni dusundugun icin tesekkur ederim canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek unuturmuyum seni hiç 😘 bende seninkini okumak için sabırsızlanıyorum bakalım neler cıkacak 😊

      Sil
  4. Çok güzel olmuş canım ancak yazabildim benim diğer hesabı kapattım çünkü yeni google hesabı açtım.Mimi cevapladım :) http://fatofotofan.blogspot.com.tr/2017/01/cocuklugumuza-dair.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 okudum sizinkini de çok güzel olmuş elinize sağlık

      Sil
  5. Güzel bir mim olmuş :)) Ya inşallah olurda öğrencilerinize kavuşursunuz. Benim de ablam aynı stresi yaşıyor. Çok iyi bilmesem de durumunuzu anlarım. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim 😊inşallah ablanızda bende mesleği canı gönülden isteyen herkes kavusuruz öğrencilerimize 😊 tekrar teşekkür ederim sevgiler 😘😘

      Sil
    2. Sizde mimlendiniz bu arada sizde yazın bakalım neler çıkacak 😊

      Sil